Saturday, December 19, 2020

vest zonder patroon

 


Mijn vest zonder patroon is af! Denk ik... Ik heb gewoon op de bonnefooi wat panden gehaakt om aan elkaar te haken. 


De achterkant is een bont geheel. Ik ben blij met de lengte van het vest. 


Het vest kan niet helemaal dicht, dat is misschien wel een beetje jammer. Maar er zijn veel vesten die je gewoon "open" draagt, toch? 


De zijkant van het vest



Tot slot heb ik er wat detailshots van gemaakt. 





Nu ik dit vest heb afgerond, kan ik beginnen aan andere granny square projecten. 

2 comments:

  1. Hij is prachtig geworden! En wat knap dat je dit zo maar zonder patroon kunt. Ik vind het ook zo'n mooi vrolijk vest. Het doet me denken aan het liedje Coat of many colors van Dolly Parton.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je, het is zeker een coat of many colors :D

      Delete