Sunday, March 27, 2022

Roodborstje met lijst

 

De lijst voor het roodborstje is af!

Eerst probeerde ik hem op deze witte muur...
Ik heb de lijst vastgenaaid aan de borduurstof. 

Ik vind de details erg mooi. 


Op deze kleur muur gaat het beter. Mijn vriend wil deze eigenlijk overschilderen. Dat snap ik, ik hoop alleen dat het niet wit wordt. 


Het is een klein werkje zoals je ziet.

Gisteren hadden de buren naast ons de muziek/tv hard. Ik heb nu nog last van een onveilig gevoel. Ik ben juist wegverhuisd om minder last te krijgen van buren... Krijg je dit... 


2 comments:

  1. Hoi Sushy,

    Wat een prachtig kunstwerkje is dit. Ik doe het je niet na. Leuk zo'n gehaakte lijst. Ik ben dol op roodborstje en zag er een paar in het bos. Zo leuk, in de sneeuw.

    Geluidsoverlast is echt naar. Vooral als je er extreem veel last van hebt. Ik hoop dat het eenmalig was want (dit reagerend op "misofonie in je labels).

    Ga vooral door met bloggen! Ik kwam hier via Huisvlijt.
    https://momentsfrozentime.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je, ik ben ook best trots hierop, duurde erg lang :)

      Delete