Saturday, June 20, 2020

granny-bloemen-driehoeksjaal close-ups


Een lezer vond het jammer dat ik geen detail shots had gemaakt van mijn granny-bloemen-driehoeksjaal. Dus, bij dezen wat close-ups van deze bijzondere sjaal.


Ik had nog gehoopt een wandeling te maken maar dat zit er volgens mij niet in vandaag.


Het is vast ook wel te zien, maar ik zeg het maar even: ik heb verschillende soorten wit door elkaar gebruikt voor deze sjaal.



Voor de rest gaat alles hier zijn gangetje. Ik ben gisteren met mijn zus naar een wolwinkel geweest. Ik zit er nog aan te denken om de wol te fotograferen voor een nieuw blogbericht maar ik weet het niet zeker.
Verder kan ik niet zo goed tegen het gerumoer van de buren. Ik hoor af en toe voetstappen... Of plotselinge klappen/bonken/geen idee wat het is eigenlijk. Ik zou hier mee om moeten gaan maar het blijft lastig. Vannacht werd ik ook al veel te vroeg wakker en kon ik niet meer slapen (hoorde ook weer gebonk), dus misschien begon het daar al.. 

No comments:

Post a Comment