Sunday, January 24, 2021

Aankopen

 Normaal gesproken ging ik altijd naar een wolwinkeltje in een nabijgelegen stad. Nu kan dat niet meer dus ben ik eens op bol.com gaan kijken. 


Op de site zag ik deze mooie bolletjes, en die wilde ik wel hebben. Ik heb een zwak voor kleine bolletjes. Deze zijn van 20 gram. Pastelkleuren vind ik altijd mooi dus ik kan dit sowieso wel gebruiken. Misschien maak ik eens een pastelpompoen of zo. 


Ik voegde deze Scheepjes stone-washed ook nog toe aan mijn winkelmandje. Ik vind die stone-washed reeks van Scheepjes  erg mooi. Deze kleur leek me ook nuttig (heb er nog geen project voor). Het stone-washed effect is misschien niet echt zichtbaar op de foto. 

Ik zag op Twitter nog een mooie actie tegen de avondklok, om een kaarsje in het raam aan te zetten om te laten zien dat je deze vorm van duisternis zo snel mogelijk wil verdrijven. Ik kan alleen geen kaarsjes aansteken in huis. De buurman rookt zoveel dat alles hier potdicht zit de hele dag en avond. Het is dan gevaarlijk om een kaars aan te steken want er is geen ventilatie. 

No comments:

Post a Comment