Thursday, January 21, 2021

Avondklok

 Het is erdoor, ik vind het echt verschrikkelijk. Ik maakte graag 's avonds nog een wandeling (soms zelfs meerdere op een avond) dus die zal waarschijnlijk een stuk eerder moeten. En dat allemaal zodat we mensen niet bezoeken. Ik bezocht al eigenlijk niemand maar toch moeten ze nu mijn buiten-tijd saboteren. 

Ik hoop maar dat het snel voorbij is.

Nu iets totaal anders... Ik heb eens wat lopen opruimen in onze voorraadkast. Dit spelletje lag in de tas van spelletjes die verkocht mogen worden. Dus als je interesse hebt ineen tweedehands DS-spelletje, kan je contact met me opnemen! Ik heb er nog meer liggen maar daar moet ik nog foto's van nemen... 
Ik heb deze op marktplaats gezet voor 5 euro, maar je mag hier ook bieden. 



No comments:

Post a Comment