Sunday, February 21, 2021

sneeuw

 Met foto's uploaden ben ik altijd een beetje traag. Vandaag was het echt een zonnige lentedag. Deze plaatjes zijn heel anders dan vandaag, maar ik vind het mooie herinneringen. 


Dit laagje sneeuw lag 1, 2 weken (hoe lang was het precies?) geleden op de reling. 

Ik heb het best wel warm vandaag dus het is best gek om dit weer terug te zien. 
Ik houd eigenlijk niet van koud weer maar ik mis het toch een beetje. Het was een stuk rustiger op straat toen het kouder was. 


We maakten vandaag weer een wandeling 's avonds (netjes voor de avondklok). Af en toe waren er van die mensen die geen afstand hielden en we kwamen ook groepen jongeren (OK ik ben zelf 31) tegen die nogal uitzinnig leken. Ik zou liever zien dat ze die avondklok afschaffen, dan kunnen we wat later (op een rustiger tijdstip) wandelen... 


No comments:

Post a Comment