Thursday, May 6, 2021

lente

 

Vandaag was weer een flinke storm, deze foto's zijn van voor de wind zo hard ging waaien. 

Deze plant is eigenlijk onkruid, maar ik vind het altijd wel mooie bloemetjes hebben.

Onder deze houten plaat zit gewoon beton, maar toch groeien hier ook planten (winterpostelein en een plant die ik niet herken)


De winterpostelein en gewone postelein zijn nu flink aan het groeien.



Winterpostelein doet het goed op mijn balkon! Ik werk het liefst met planten die er willen zijn in plaats van dat ik ze in leven moet houden met allerlei kunst- en vliegwerk. 


De muntplant is van de Dirk (supermarkt). 


Binnen groeit onder andere deze rode basilicum, met een mooie donkerpaarse kleur. Toch noem ik het rode basilicum.

Dat was het weer voor vandaag, ik ben weer heel druk vandaag. 


No comments:

Post a Comment