Tuesday, January 14, 2020

balkontuintje en zorgen


Mijn tuintje zwoegt zich door januari heen, wachtend op beter weer.


Mijn kerstboompje leeft nog steeds (inmiddels staat die daar al meer dan een jaar! )


De bloeiende hyacinten verspreiden een fijne geur.


 Ok de laatste foto lijkt op de eerste maar deze laat net iets meer planten zien.

Voor de rest maak ik me zorgen over dit jaar. Ze gaan de toeslagen hervormen, dus ik ben bang hoe dat met de zorgtoeslag zal gaan. Aangezien ik daar afhankelijk van ben vanwege mijn lage inkomen. Ik zit in een best gekke situatie waardoor ik bang ben dat ik net 'buiten de boot' val. Ik heb namelijk geen uitkering en ook geen baan (wel inkomsten die ik opgeef, maar dat is dus anders dan een baan [geen loondienst] , en geen nood, ik geef het altijd netjes door)

Ook heb ik nog steeds last van mijn rug en is mijn tandvlees weer gaan irriteren. Vooral dat laatste werkt op mijn zenuwen. Ook ben ik bang dat ik weer een hoop tandartskosten ga maken dit jaar. :O Ik ben best een spaarder, maar daar heb je niet zoveel meer aan nu de spaarrente richting 0 gaat...

Maar goed, ik moet het per dag bekijken.

No comments:

Post a Comment