Friday, January 31, 2020

Patronen die ik nog eens wil haken (2)

Er zijn een hoop leuke patronen op internet! Hier zijn er weer een paar:


Ik ben niet zo van het haken  van pannenlappen, maar ik vind deze granny square erg mooi! 



Deze blue stars sokken zijn ook prachtig.


Dit schattige sterretje is meer iets voor kerst denk ik, maar kerstversieringen maken kan het hele jaar door!



Deze granny sloffen zijn perfect voor mijn granny square project! Ik zal alleen dan wel kleinere moeten gaan haken. De huidige squares zijn te groot... Maar goed, ik heb nog een hoop vierkantjes te gaan. 


Nog een ander patroon voor mijn granny squares: een granny square pouch. Dit voorbeeld is gemaakt van één square, ik wil er één maken van 4 granny squares. Stiekem ben ik al begonnen haha! 



No comments:

Post a Comment