Sunday, January 5, 2020

Patronen die ik nog wel eens wil haken

Ik verzamel graag (haak)patronen! Dat doe ik in magazines en boeken, maar ik wil graag ook een collectie van digitale patronen bijhouden. Dat doe ik in dit blog!

Deze mooie gele sokken. Al heb ik inmiddels wel een boek met sokkenpatronen!

Dit patroon is eigenlijk een kersttrui, maar met andere kleuren is die ook geschikt voor andere seizoenen. 


Meer sokken! Ik ben echt helemaal op de sokkentoer (terwijl ik nog steeds niet begonnen ben)


Pompoenen vind ik ook altijd leuk om te haken. Dit is nog een gratis patroon van Hobbii.
Voor nu zijn dit de patronen die ik nog eens wil haken. Ik heb er nog meer (ook in boeken en tijdschriften). Ik heb nu ieder geval een stukje waar ik naartoe kan als ik een patroon van internet wil haken!


No comments:

Post a Comment