Saturday, April 11, 2020

Burenfrustraties

Ik moet het even ergens kwijt... Dan maar hier even.
De bovenburen stampen weer veel. Dat is natuurlijk al irritant.
De buren aan de zijkant roken graag op hun balkon. Die zit naast onze slaapkamer. Het stinkt daar bijna elke dag naar rook. Ik kan het raam nauwelijks openzetten!
Ze hebben een soort afscheiding gemaakt van karton (onderin) om ervoor te zorgen dat hun dieren niet oversteken, het ziet er niet uit.


Op deze oude foto is het al te zien, dat kartonnen ding in de verte, achter die zwarte pot. Ik heb dat maar gelaten, want je wil die beesten hier ook niet hebben. 

Nu hebben ze weer wat nieuws gedaan en ik heb er een foto van gemaakt: 


Nou vind ik het prima als ze dat "raam" willen afdekken. Maar zet er dan gewoon een schutting tegenaan! Nu steken die haakjes uit. Ze hebben mij niks gevraagd terwijl deze muur gezamenlijk eigendom is. Ook ben ik bang dat het beschadigd raakt nu ze er zoveel dingen aan gehangen hebben. Het lijkt allemaal dingen voor urban gardening, dat kan best zwaar worden. Ik tuinier zelf ook graag maar ik heb alles op de grond of aan de balkonreling. 
Je zult misschien denken "Waar maakt ze zich druk over?" maar het komt misschien door de hele voorgeschiedenis van het roken en geen rekening houden met mij. Ik heb ze aangesproken op het roken maar dat blijven ze doen want "ze roken niet in huis". 
Ik ben echt heel gefrustreerd nu. We hadden eerst een prima buurvrouw aan die kant en nu hebben we deze tokkies!

No comments:

Post a Comment