Tuesday, April 7, 2020

lente op het balkon


Op het balkon wordt het steeds meer lente!

Deze narcis krijgt bloemen maar is ook geknakt...


Spinazie zaailingen




Deze winterpostelein is echt groot geworden, daar ben ik erg trots op. Het is lastig om dat voor elkaar te krijgen in van die kleine potjes. In deze emmer lukte het wel.




Deze winterpostelein is wat kleiner zoals je zit, en ook in minder goede conditie.


'aardbeienveld'


Ze beginnen zelfs bloemen te krijgen!


De planten groeien tegenwoordig ook op het balkon!

Ik hoop dat deze frambozenstruik nog echt fruit gaat krijgen.


deze spinazie is al wat verder met groeien.


Binnen heb ik ook nog wat planten!

4 comments:

  1. ik groie aardbeien in mijne tuin nu in de herfst. Onze zomer is te heet. het is ook te heet om frambozen te groien. Ik ben jeloers! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik zou dan eerder jaloers zijn op het hebben van een tuin :D Maar ja, het weer kan ook een grote rol spelen.

      Delete
  2. Replies
    1. Ja ben erg blij met dit weer, je ziet de planten opleven!

      Delete