Sunday, October 4, 2020

kleine successen

 


Dit zei ik dit jaar best vaak: "Dit is niet mijn beste tuinjaar." Ik had wat zaken die tegenzaten, zo waren er buren die water naar beneden gooien (is nu volgens mij opgehouden vanwege het weer), het balkon zou gevoegd moeten worden (nog steeds niet gebeurd) en er waren uiteraard weer de nodige beestjes die het mijn planten moeilijk maakten. Het is belangrijk dat ik ook vastleg wat wel lukte, dan heb ik wat leuks om op terug te kijken. Zo had deze Suzanne-met-de-mooie-ogen wel vier bloemen op een gegeven moment! Echt een prachtig gezicht. 


Een paar van mijn graslelies staan weer in bloei. Ze hebben leuke bloemetjes, maar ze duren niet lang. Ik had liever dat andere planten het beter deden, maar blijkbaar ben ik heel goed met deze plant. 

Ik moet leren wat meer vrede te hebben met mijn huidige situatie, maar het is op een dag zoals vandaag behoorlijk lastig. 

No comments:

Post a Comment