Friday, October 30, 2020

laatste dagen van oktober

 


De werkmannen zijn nog steeds aan het voegen dus ik kan eigenlijk niet veel met het balkon. Inmiddels heb ik weer meer planten binnen gezet.


Ik had nog gehoopt dat het vanavond koopavond zou zijn maar de winkels zijn alweer dicht. 


Tegenwoordig vind ik het ook leuk om "onkruid" in de bakken te laten staan, omdat die het tenminste wel goed doen. Alleen als het stekels krijgt, haal ik het weg. 


Deze mossen vind ik heel mooi. Ik heb geen idee wat voor soort het is, maar het is in deze bak zomaar ontstaan. En ik laat het zitten. 


Hier is nog meer mos (ik kan wel een mostuin beginnen!) en wat winterpostelein (ik denk dat dat het is) groeit tussen het hout. Daaronder zit beton met wat bladeren erop... Blijkbaar een ondergrond voor nieuwe planten. Mijn droom is dat dit balkon helemaal groen wordt. 

No comments:

Post a Comment