Friday, December 6, 2019

De banana cream sjaal is af!

Deze kleur van de Scheepjes Whirl heet Banana Cream Hi, dus vandaar de naam. Ik heb nu eindelijk deze sjaal af! Speciaal voor deze gelegenheid heb ik een fabuleuze photoshoot met mezelf gehouden om deze sjaal te demonstreren.


In deze sjaal is ongeveer 1,5 bol van de Scheepjes cake verwerkt. Ik vind het kleurverloop heel mooi.


De sjaal is ongeveer 1,90 meter lang. Ik had gepland hem maar 1,86 meter te maken. Gelukkig mat ik deze sjaal tussentijds, dus toen kwam ik erachter dat de sjaal al lang genoeg was. Toen heb ik snel de laatste toer gehaakt. (het patroon vereist dat je eindigt met een bepaalde toer)
Ik heb het niet terug uitgehaald naar 1,86 meter omdat ik wel van lange sjaals hou. En ik hou absoluut niet van uithalen.


Het patroon kwam uit Evy Hip Haken nr 31.


Ik vind de structuur erg mooi en de sjaal is ook lekker breed.
Nu deze sjaal klaar is kan ik weer verder aan mijn vestproject. Of natuurlijk weer een ander project tussendoor doen.

No comments:

Post a Comment