Sunday, December 22, 2019

mijn muts is af!


Van de Xenos wol maakte ik deze muts! Ik begon met een band van granny squares naar een patroon van Evy Hip Haken nr. 30. Op de muts moest eigenlijk een pompom maar ik kan die niet zo goed haken. Ik haakte een soort bloem die ik had uit mijn andere haakboek.


Ik kijk op deze foto heel vrolijk maar vandaag was niet mijn dag. Ik kon al de hele nacht slecht slapen omdat de buurman nog om half 2 het balkon op ging om te roken. Ik haat rook en lag dus lekker opgefokt in bed. Ook hoorde ik om 2 uur nog iets dat leek op een harde klap (van een deur denk ik of zo) dus als een echte misofoon zat mijn adrenaline op het niveau marathon.
Toen ik eindelijk in slaap viel had ik een hele rare droom, maar ik sliep tenminste. De rest van de dag was ik chagrijnig door de slechte nacht en de rugpijn (en nu ook schouderpijn) die ik had opgelopen door mijn werk.
Maar goed, nu het avond is lijkt het iets beter te gaan. Ik ga nu ook even een stukje lopen, is gezond he.

No comments:

Post a Comment