Friday, December 27, 2019

kerstinkopen

Dit jaar heb ik geen kerstpakket gehad (jammer) maar mijn kerstinkopen zijn wel binnengekomen! Ik heb vier bolletjes wol, een agenda en een boek besteld bij Wolplein.


De agenda is de haakagenda van 2020 van Durable Yarns. Ik zat te twijfelen tussen deze en de Claire agenda. Ik ben voor deze gegaan omdat er meer patronen in zaten.


Hier zijn wat spreads van de agenda.


Ik ben nog niet helemaal zeker of ik blij ben met de patronen in de agenda, maar ik kan het weer toevoegen aan mijn collectie van patronen!


Eerst leek sokken haken me erg stom, maar later veranderde dat. Dus ik wilde graag wat sokpatronen hebben! Ik had er nog niet zoveel (een paar in magazines) dus ik dacht, ik koop gewoon een boek over sokkenpatronen.
Dit waren dus mijn aankopen. Het volgende jaar zal ik denk iets minder dit soort dingen doen, want ik ben gestopt met mijn baan en werk nu alleen nog als freelance illustrator en striptekenaar. Dat is erg leuk om te doen, maar verdient wel wat minder (helaas).

No comments:

Post a Comment