Thursday, March 19, 2020

een rommelig bed


Dit is het bed waar ik veel haakwerkjes "bewaar". Je ziet daar een shawl, een grote witte sjaal met bloemen die ik nog een keer moet fotograferen, de stukken van het vest waar ik mee bezig ben, granny squares van het granny square project en meerdere tassen in het "hoekje". Het ziet er niet zo netjes uit. Ik ben ook niet echt netjes, ik probeer het soms maar het eindigt weer altijd als zoiets.

Mijn hoofd is ook nu een chaos. De bovenburen zijn volgens mij ook de hele dag thuis dus ik hoor regelmatig gestommel. Het is moeilijk om me te concentreren.  Het liefst heb ik een hele dag een koptelefoon op, maar dat is ook niet altijd leuk. Ik hoop dat de extreme maatregelen omtrent het virus snel kunnen ophouden. Ik snap dat het nodig is, maar voor mijn hoofd is dit erg moeilijk. Ook vind ik het ongemakkelijk dat heel veel winkels gaan verdwijnen. Ik zou bijna weer extra wol kopen maar ik heb nog genoeg.

No comments:

Post a Comment