Tuesday, March 17, 2020

telefoonhoesjes

Door al dat gedoe rond het Corona-virus is het lastig mijn kop erbij te houden. Ik ga gewoon mijn blog post doen die ik al gepland had en dat is deze, over mijn zelfgemaakte telefoonhoesjes. Ik heb inmiddels al best een aantal. Ik gebruik ze niet allemaal. Zeker die met blauw en geel gebruik ik niet echt meer omdat die gaatjes heeft door slijtage.


Mijn favoriet is de harige roze, die heb ik gebreid. De wol was van de Zeeman. Ik heb nog wat van die wol dus ik denk soms eraan om een nieuw exemplaar te maken. Dan zonder dat gekke roze randje, dat had ik eraan gehaakt toen ik erachter kwam dat het hoesje toch te klein was.


(dit zijn gewoon dezelfde hoesjes maar dan met een andere achtergrond)


Mocht jij nou ook zo'n hoesje willen, laat het me dan weten. Ik maak ze ook op bestelling.
En nu maar hopen dat snel het leven in Nederland weer door kan gaan. Ik mis de sportschool nu al.


2 comments:

  1. Wat een schattige hoesjes zijn dat. Zo blijft de telefoon lekker warm ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha dat misschien ook, maar ik heb het vooral tegen beschadigingen.

      Delete