Tuesday, March 24, 2020

Mouwen


De mouwen van mijn vest zijn nu ook af dus ik kan het in elkaar gaan zetten!

Verder ben ik vooral gefrustreerd. Je zou zeggen dat ik als introverte illustrator die ook nog graag haakt, heel graag thuis zou zitten.. Maar ik krijg het hartstikke benauwd in dit appartement. De bovenburen zijn voortdurend ook thuis nu dus daar heb ik last van. De buren hiernaast roken graag op het balkon dus ramen moeten daar eigenlijk altijd dicht anders ruikt het net naar zo'n bruine kroeg van vroeger. Ik haat die lucht. Vandaag heb ik ze er eindelijk op aangesproken. Maar ja, binnen roken willen ze niet natuurlijk....
Met dit soort buren hoop ik dus dat dingen gauw weer normaal worden en we weer veel naar buiten kunnen..
Goed goed, ik heb weer even mijn frustraties ge-uit, ben benieuwd of ik morgen nog op een normale manier naar de supermarkt  kan.

No comments:

Post a Comment